pátek 3. září 2010

Zase jeden trošku fashion

Moc to s tou módou tady nepřeháním, neb jsem tlustá jako prasátko (spíš jako prase) a taky proto, že jsem ještě pořád nenašla způsob jak se nejlíp sama fotit. Ale protože mám nové vlasy (haleluja!) a cítím se v nich o asi tak milion procent krásnější, sebevědomější a úžasnější tak jsem se i začala docela jakože hezky oblíkat a malovat a tak :-) Takže pár outfitů a pár nových věcí co jsem si pořídila a považuju je za opravdu super...


Nové vlasy (ofina ustřižena během pěti minut kancelářskými nužkami před odchodem do divadla :) )


 Šla jsem do divadla a snažila se (tím malým debilním foťákem, kterým už nikdy nebudu fotit) zachytit tu krásu s pasovou sukní co jsem měla na sobě.
(košile Promod, sukně sekáč, pásek Promod)


(top Bershka. džíny Terranova, tašla H&M, boty Vagabond)


Moje nové holínky :)) (aukro 417,- i s poštovným)


A super kotníkové kozačky (Humanic 699,-) , které jsou do toho hnusného počasí venku naprosto perfektní!


Žádné komentáře:

Okomentovat