pátek 3. září 2010

Ich liebe meine Blumen! Ich arbeite oft und gern.

Trénuju si němčinu, škola se blíží. 4.září začínám (opět) a hned první 3 hodiny je němčina, kterou si úspěšně vůbec nepamatuji a snažím se tedy vzpomenout si aspoň jak se mám představit, neb mne (opět) čeká nová třída.
Od 23.srpna jsem zase zpátky v práci. Takže zase trávím celé dny sezením na zadku a čekáním kdy přijde někdo na kávu. Jupí! Rozhodně lepší než sedět doma a nedělat nic :-)
Ve středu (25.8.) jsem přesvědčila své drahé rodiče aby mě vzali s sebou na prodejní výstavu květin do Chotče (to je kousek za Jičínem). Mají tam báječné ceny a krásné květiny (viz fotodokumentace) nechala jsem tam všechny peníze co jsem měla a to mi ještě polovinu kytek zaplatil táta :-) klasika. Teď to u mě doma vypadá jako v džungli, ale já jsem ráda, protože konečně mám byt plný květin což je věc po které jsem vždycky toužila. Jen si už žádné další nesmím koupit, neb už je není kam dát :-)

Omlouvám se za špatnou kvalitu fotek, ale nechtělo se mi tahat veliký foťák a ten kompakt boužel lepší neumí :(


Žádné komentáře:

Okomentovat