neděle 19. září 2010

Challenge den 2. a 3.

Challenge je na měsíc a já už druhý den nestíhám tak jak mám. Klasika. Tak tedy:

Day 02 - A photo that makes you happy
Day 03 - Your favorite movie


Fotka, která mně dělá šťastnou způsobila skluz a musím říct, že jsem doteď žádnou nenašla. Vždycky mně nějaká napadne, podívám se na ní a zjistím, že mně vlastně vůbec nedělá šťastnou, že mne dělají šťastné asi jiné věci věci než fotky. Tak se omlouvám, že tu žádná nebude. Kdybych nějakou našla tak ji doplním.

Můj oblíbený film. To je téma na několik stránek. Mám hodně oblíbených filmů a žádný není úplně TOP. Tak asi napíšu ty nejvíc nejzásadnější na které koukám pořád dokola, něco mi dávají a nebo jsou mi něčím blízké. Takové Top 5 nejoblíbenějších filmů:
1. Ďábel nosí Pradu
2. Requiem za sen
3. Madagaskar
4. Žlutá ponorka
5. Román pro ženy

Žádné komentáře:

Okomentovat